Los bericht bekijken
Oud 10 juli 2005, 21:19   #129
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

EF schreef :

Citaat:
Misschien is er iemand die dit Chinees wil omzetten naar gewoon Nederlands?
Met de beste wil is de tekst van deze man die zich een collega noemt van Vermeersch en blijkbaar in de States zit niet te begrijpen.
stanton, US of A

Ef, mijn laatste post was absoluut niet voor jou bestemd en diegene voor wie hij bedoeld is, die zal zijn .... heu ... calamiteiten wel inzien.
Ef, eigenlijk had je géén bioboer moeten worden maar "voorspeller". Hoe kon jij nu inderdaad om de liefde Gods weten dat ik donderdag naar China doorreis ?

Om de Vermeersch te helpen, ziehier het origineel van het antwoord, dat ik ontving op een brief in verband met zijn bewering dat een multicultureel-huwelijk verrijkend, zélfs "genezend" kan werken.

Citaat:
Sikkelcel ziekte is een chronische erfelijke aandoening die niet te genezen is. De enige kans om een volledig genezing te hebben is een beenmerg transplantatie ( nog in de kinderschoenen) en in ongeveer 20 jaar misschien gen therepie.

Belangrijk is een goed volledig behandeling, multi-displinaire met controle van alles bv heupen, hersenen,mild, leverfucties, nierfuncties enz een keer per jaar. Lees www.sikkelcel.nl .

mvg Soroya Beacher, voorzitter Oscar Nederland
Gelieve te noteren, Geachte Heer Vermeersch, dat in de Stanton University, - waar die (zélfs gepensioneerde) Blokkers toch doceren hé - de link in elk geval werkte. Oscar is de stichting die zich bezig houdt met de "geneeslijke" ziekten die je ooit opsomde. Nooit een collega er proberen onder te krijgen met moeilijke woorden ....

Beste Groeten !

Naschrift.

[size=1]erikferezwans, [/size]laat hem nu zélf antwoorden, aub !