Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2005, 12:34   #282
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Van welke strekking zijn de huidige leden van het IJzerbedevaartcomité en waar wordt dit verkondigd:

Waar is de tijd dat LVDB nog verbaal uit de hoek durfde te komen met de volgende woorden:

Nu ben ik echt curieus of de bubbeltjes dit niet als een gewelddadige oproep tot separatisme zullen zien....

Er is veel veranderd intussen. De N-VA vormt een kartel met de CD&V en Leterme heeft zelfs een soort zwijgplicht in het Vlaamse parlement opgelegd.
Weinig kans dat er uit die hoek nog veel verbaal geweld in de media geraakt.
Ook niet vanwege de N-VA...

De 'democratische' partijen beginnen op 'verbaal' vlak allemaal heel erg op mekaar te gelijken als je het mij vraagt.
Toch waar het de gewone burgers betreft. Die zullen nog enkel datgene mogen zeggen dat hen van hogerhand toegelaten wordt.

Ze moesten allemaal slaag krijgen die, de vrije meningsuitingbeknottende, politici omdat ze, buiten verkiezingstijd, zo weinig vertrouwen hebben in de doorsnee burger.
Maar dat mag ik ook niet meer zeggen zeker?
Vandaag, 11 juli is voor mij een dag van vrede en eendracht tussen de verschillende vlaams-nationale strekkingen. Aan alle flaminganten en nationalisten een prettige feestdag gewenst. Morgen zal ik trachten te antwoorden op je opmerkingen. God sta me bij.
robert t is offline   Met citaat antwoorden