Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2005, 19:44   #8
Ferre
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Als je jezelf niet eens verkocht krijgt aan je buurman voor 12 miljard euro per jaar, dan scheelt er idd ergens iets, maar wat?
Dat bedoel ik, er zijn hier perfide krachten binnen België die ZOGEZEGD voor Belgë of voor Vlaanderen opkomen, maar dan liefst TEN KOSTE van .... (dit laatste lijkt belangrijker dan hun initiële doelstelling).

In mij opinie zou er al veel meer mogelijk zijn binnen België zonder het relikwie "koningshuis" steeds te moeten meezeulen. Dit immobiliseert en polariseert meer dan dat het samenbrengt ... aan heilige huisjes hebben we niets.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Ferre on 12-07-2005 at 20:47
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Als je jezelf niet eens verkocht krijgt aan je buurman voor 12 miljard euro per jaar, dan scheelt er idd ergens iets, maar wat?
Dat bedoel ik, er zijn hier perfide krachten binnen België die ZOGEZEGD voor Belgë of voor Vlaanderen opkomen, maar dan liefst TEN KOSTE van .... (dit laatste lijkt belangrijker dan hun initiële doelstelling).

In mij opinie zou er al veel meer mogelijk zijn binnen België zonder het relikwie "koningshuis" steeds te moeten meezeulen. Dit immobiliseert en polariseert meer dan dat het samenbrengt ... aan heilige huisjes hebben we niets.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

In mij opinie zou er al veel meer mogelijk zijn binnen België zonder het relikwie "koningshuis" steeds te moeten meezeulen. Dit immobiliseert en polariseert meer dan dat het samenbrengt ... romantici niet meegerekend binnen dit verhaal.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ferre : 12 juli 2005 om 19:47.
Ferre is offline   Met citaat antwoorden