Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ferre
Dat bedoel ik, er zijn hier perfide krachten binnen België die ZOGEZEGD voor Belgë of voor Vlaanderen opkomen, maar dan liefst TEN KOSTE van .... (dit laatste lijkt belangrijker dan hun initiële doelstelling).
In mij opinie zou er al veel meer mogelijk zijn binnen België zonder het relikwie "koningshuis" steeds te moeten meezeulen. Dit immobiliseert en polariseert meer dan dat het samenbrengt ... aan heilige huisjes hebben we niets.
|
Ik hoop dat je weet dat dit 'heilige huisje' nog het enige cement is om Belqique (nog even) samen te houden?[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Knuppel on 12-07-2005 at 21:04
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Dat bedoel ik, er zijn hier perfide krachten binnen België die ZOGEZEGD voor Belgë of voor Vlaanderen opkomen, maar dan liefst TEN KOSTE van .... (dit laatste lijkt belangrijker dan hun initiële doelstelling).
In mij opinie zou er al veel meer mogelijk zijn binnen België zonder het relikwie "koningshuis" steeds te moeten meezeulen. Dit immobiliseert en polariseert meer dan dat het samenbrengt ... aan heilige huisjes hebben we niets.
|
Ik hoop dat je weet dat dit 'heilige huisje' nog het enige cement is om Belqique (nog even) samen te houden?[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Ik hoop dat je weet dat dit 'heilige huisje, nog het enige cement is om Belqique (nog even) samen te houden?[/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 juli 2005 om 20:04.
|