Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2003, 14:10   #42
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Quote:

(....)
Spreek echt niet van een macht vertoon en vergeet niet dat wij de AEL zijn en dat borgerhout niet zo ver is van tilburg of utrecht of den haag of amsterdam. Onze borgerhoutse legioen zal graag een bezoekje brengen aan mensen die AEL waar dan ook willen ondermijnen en op welke manier dan ook.We hebben de Belgische regering kunnen doorstaan dus een stelletje salafi infiltranten zal ons zeker niet veel moeite kosten. Als je niet tevreden bent met de organisatie dan kan je je eigen organisatie gaan oprichten.

Je kan ook altijd naar Nova of de kranten gaan en AEL aanvallen en de zionisten en de bouazzas en de hirsi ali en de rest een dienst bewijzen, maar dan word je door ons geklasseerd als een van hun.

De AEL is de beste wat deze gemeenschap is overgekomen in decenia, we zullen het niet laten. Ik denk dat ik jou kritiek wel au serieu heb genomen en een antwoord gegeven.
Bij dezen roep ik jou en de anderen tot de orde niet alleen als voorzitter van de AEL.NL maar als federale voorzitter. Ik eis van jullie en totaal discipline binnen de structuren en de hiërarchie van de AEL.
De AEL is een organisatie die kapot gemaakt moet worden door zionisten en racisten. Ieder persoon die werkt aan het verzwakken van de AEL wordt hiermee gelijk gesteld omdat hij aan hen een dienst bewijst.

Islamitisch en nationalistische groeten

Jullie broeder in Islam
Dyab Abou Jahjah

Met andere woorden 'Aanpassen of wegwezen'!

Voor de rest is er wel een discussie mogelijk hoor!
zorlac is offline   Met citaat antwoorden