Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Zijn de mensen die miljoenen euro's schade hebben geleden al vergoed geweest ?
|
Ben jij een schade eiser ,van haar in haar zaak,neen exuseert,ma hou u dan gerust als mens neutraal.Jij hebt zelf niet eens het recht om andere mensen te beoordelen die je niet zelf kent.Jij bent zeker niet Macdonalds restaurant of je zou zelf het fast foodje van hen zijn .
Ze"ker niet ,dat is de zorg van een verzekering , niets vergeten ,als men Anja in het rechts gebouw zie en haar aanwezigheid wordt verkeerd geinterpreteert,haar doel daar had temaken met het opvragen vanbepaalde penale boete en afbetalingen ,die zij zelf al van voordien deed.Men gunde haar niet de kans om dit te doejn,zelf de onderzoeksrechter ,waar de auto niet van is opgeblazen wel de media,deed niet eens de moeite om zijn eigen advocaat een rekening nr.door te sturen per brief.Niet naar Anja en niet naar de advocaat .
Waar zit men nu met hun gezeik over dat Anja geen moeite deed,verekt u eigen maar niet onsleven.liefs,ge hebt wel eerst zeker te zijn over wat je spreekt,hou je anders liever op de achtergrond en volg ,niet denekn dat je tegen mij op kan ,men houd mij mede verantwoordelijk voor bepaalde verschillende projecten die men uitvoerbaar brengt ,denk maar aan overlast managers en het project jeugdeliquenten opvoeding .of hetkan soms wel gebeuren dat ik een wet help te ondersteunen om realiseerbaar te krijgen ,hallo ik ben Benjamin de vriend van Anja Hermans ,ik ben rijk geworden door te doen ,en positief te leven ,hoe men er ook over denkt ,de realiteit komt in het daglicht stilaan en dan begrijpt weer niemand niet ,hoe dit alles is kunnen gebeueren,het is nue eenmaal de innerlijke kracht ,van elkaar houden dat men niet had verwacht, gisteren keek iedereen heel verondtwaardigt naar mij in de kamer zitting,pas na mijn openheid naar de pers toe. Dat dat mensen kennis veretgenwoordigers zijn ,weet ik dat hun verstand wel op hun gat plakt als je weet dat ik sinds enkele maanden als geregeld zitti!ngen van de kamer en de senaat bijwoon.Nu pas viel het onze Kamer vertegenwoordigers het op dat er een bekende in de zaal zat"hey daar het vriendje van Anja Hermans,dan praat men over de wet over terrorisme die ik van begin af met mijn inzichten heb ondersteunde om een betere samen werking van de veiligeheids diensten ,denk gerust negatief ,dan weet ik dat je er meteen jezelf ook in verdrinkt,wij niet dank.Cobra's hebben mee dan enkel de realisatie van een beschermende macht,denk als een vliender en vlieg naar ginder en daar ,leef vrij en geloof het maar"Anja zal vrij komen en dan vragen wij aan iedereen die hier schuld aantreft,hoe voelt het om fouten te maken en ervan te hebben geleerd,want wij vergeven en leven gelukkig verder ,kan jij dat ook? " wel ,leer het dan heb je nu de werldbrug van vrede gehoord. Groeten iedereen .