Er bestaat geen onveiligheid of oorlog, zegt mijn moeke, als de mensen het niet weten...
Neemt nu bv dat men niets gezegd/geschreven en/of laten zien had over de Iraakse oorlog... dan was/is er toch geen oorlog in Irak!... Zo simpel is dat!
Men heeft het hier de laatste jaren steeds over verkeersonveiligheid gehad...
Als nu alle media eens deden zoals De Morgen, dus niets over verkeersongevallen schrijven (DM vermeldt trouwens ook geen andere onge- of overvallen), dan is ons land toch het veiligste land van de wereld?!
Hoe meer men de bevolking informeert, hoe onveiliger...
Het is dus uiterst belangrijk alles te verzwijgen...
[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 16-07-2005 at 19:16
Reason:
--------------------------------
Er bestaat geen onveiligheid of oorlog, zegt mijn moeke, als de mensen het niet weten...
Neemt nu bv dat men niets gezegd/geschreven en/of laten zien had over de Iraakse oorlog... dan was/is er toch geen oorlog in Irak!... Zo simpel is dat!
Als nu alle media eens deden zoals De Morgen, dus niets over verkeersongevallen schrijven (DM vermeldt trouwens ook geen andere onge- of overvallen), dan is ons land toch het veiligste land van de wereld?!
[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Als nu alle media eens deden zoals De Morgen, dus niets over verkeersongevallen schrijven (DM vermeldt trouwens ook niets anderen onge- of overvallen), dan is ons land toch het veiligste land van de wereld?!
[/size] |
[/edit]