Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2005, 08:48   #454
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece
De ene maakt de wetten de andere moet ze maar ondergaan en heeft alleen theoretisch verweer.. De wetten in dit land worden nog steeds gemaakt door een elitegroep. Ik vind de website niet meer terug maar ik heb gevonden dat 80% van onze verlichte geesten bestaat uit ondernemers en vrije beroepen. In wiens voordeel die dan wetten maken moet hopelijk niet meer uitgelegd worden.
Kunt U opgeven welke wetten er gemaakt werden in het voordeel van de ondernemers?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 18-07-2005 at 09:48
Reason:
--------------------------------

Citaat:
De ene maakt de wetten de andere moet ze maar ondergaan en heeft alleen theoretisch verweer.. De wetten in dit land worden nog steeds gemaakt door een elitegroep. Ik vind de website niet meer terug maar ik heb gevonden dat 80% van onze verlichte geesten bestaat uit ondernemers en vrije beroepen. In wiens voordeel die dan wetten maken moet hopelijk niet meer uitgelegd worden.
Kunt U opgeven welke wetten er gemaakt werden in het voordeel van de ondernemers?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Kunt U opgeven welke wetten er de gemaakt werden in het voordeel van de ondernemers?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Chipie : 18 juli 2005 om 08:48.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden