Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
Ik vind het het wel vreemd dat afwijkende meningen altijd zo scherp op de korrel genomen worden.
Je kan iets belachelijk vinden of onjuist, maar om daarom met slijk te gooien vind ik wat ver gaan.
Ik acht het wel mogelijk dat bepaalde zaken achter de schermen geregeld worden en dat de massa gemanipuleerd wordt om in één of andere richting te stappen.
De officiele berichtgeving zal wel niet altijd de absolute waarheid zijn zeker.
Ik vind het dan ook goed dat er mensen zijn die hun nek durven uitsteken door hierop te wijzen. Al is maar 1/1000ste waar van wat ze zeggen het kan alleen maar tot nadenken stemmen. Voor diegenen die zich ergeren aan dit soort van meningen bestaat toch altijd de mogelijkheid om de zaak te negeren.
|
Inderdaad, er zijn hier een paar in deze forum die duidelijk een stap verder gaan dan alleen maar een discussie te voeren ...[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Kayo on 18-07-2005 at 18:38
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Ik vind het het wel vreemd dat afwijkende meningen altijd zo scherp op de korrel genomen worden.
Je kan iets belachelijk vinden of onjuist, maar om daarom met slijk te gooien vind ik wat ver gaan.
Ik acht het wel mogelijk dat bepaalde zaken achter de schermen geregeld worden en dat de massa gemanipuleerd wordt om in één of andere richting te stappen.
Ik vind het dan ook goed dat er mensen zijn die hun nek durven uitsteken door hierop te wijzen. Al is maar 1/1000ste waar van wat ze zeggen het kan alleen maar tot nadenken stemmen. Voor diegenen die zich ergeren aan dit soort van meningen bestaat toch altijd de mogelijkheid om de zaak te negeren.
|
Inderdaad, er zijn hier een paar in deze forum die duidelijk een stap verder gaan dan alleen maar een discussie te voeren ...[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Inderdaad, er zijn hier een paar in deze forum die een stap verder gaan dan alleen maar een discussie te voeren ...[/size] |
[/edit]
Blackadder III, ep.5
Laatst gewijzigd door Kayo : 18 juli 2005 om 17:38.
|