Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Volledig mee akkoord. Diegene die het in het totaal in het belachelijke trekken zeggen veel over zichzelf. Ze denken immers zodaning zeker te zijn van de realiteit waarin ze leven, dat ze zich het recht toe eigenen om dingen die ingaan tegen hun mening (die de absoluut juiste is) in het belachelijke te trekken.
|
Zeg, Exodus, moet ik eens een bloemlezing geven van alle scheldwoorden en beledigingen warmee de believers (met één uitzondering, nl jij) mij in de laatste vijf maanden bedacht hebben?
Wat zeg je daarover? Zegt dat niets over hun frustratie dat ze alléén maar beweringen kunnen posten, maar nooit op terechte vragen antwoorden hebben?
Als jullie een discussie willen, dan moeten jullie ingaan op de vragen die over jullie beweringen gesteld worden, en niet ze stelsematig afdoen als stommiteiten van gebrainwashte idioten.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Firestone on 18-07-2005 at 19:40
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Volledig mee akkoord. Diegene die het in het totaal in het belachelijke trekken zeggen veel over zichzelf. Ze denken immers zodaning zeker te zijn van de realiteit waarin ze leven, dat ze zich het recht toe eigenen om dingen die ingaan tegen hun mening (die de absoluut juiste is) in het belachelijke te trekken.
|
Zeg, Exodus, moet ik eens een bloemlezing geven van alle scheldwoorden en beledigingen warmee de believers (met één uitzondering, nl jij) mij in de laatste vijf maanden bedacht hebben?
Wat zeg je daarover? Zegt dat niets over hun frustratie dat ze alléén maar beweringen kunnen posten, maar nooit op terechte vragen antwoorden hebben?
Als jullie een discussie willen, dan moeten jullie ingaan op de vragen die over jullie beweringen gesteld worden, en niet ze stelsematig afdoen als stommiteiten van gebrainwashte idioten.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Als jullie een discussie willen, dan moeten jullie ingaan op de vragen die over jullie beweringen gesteld worden, en niet ze niet stelsematig afdoen als stommiteiten van gebrainwashte idioten.[/size] |
[/edit]