Het Vlaams Parlement is inderdaad het grootste probleem!
Afschaffen die self-made boel!
Ze beweren dat ze alles "zelf" beter kunnen, maar in werkelijkheid bakken ze er nog minder van!
Ooit eens op een bus gestapt? Hoop maar dat de NMBS NOOIT gefederaliseert raakt of je doet er dagen over om je te verplaatsen! Met de Nazi's collaboreren ze, maar wapens leveren om een stelletje communisten te verdrijven mag niet? Telenet-papieren worden met ONS geld veel te hoog aangekocht om ze dan 3 maanden later VOLLEDIG af te schrijven omdat ze NIKS blijken waard te zijn. Massa's VLAAMS overheidsgeld werd er in de westhoek gepompt (L&H), om dan uiteindelijk de gewone mensen leeg te zuigen! Ooit al eens op een secundaire weg gereden buiten Limburg? Kom aan, de wegen in Litouwen zijn beter! (Echt waar, ik ben er op vakantie geweest!) De Slowaken mogen hun zigeuners niet meer "onderdrukken" (wat dat ook moge betekenen, want ik ben in Slowakije geweest!), maar Vlaanderen zal het minderhedenverdrag NOOIT goedkeuren. Of toch wel, ALS ER -ZOGEZEGD- GEEN MINDERHEDEN ZIJN IN VLAANDEREN (dit klinkt redelijk Irakees, niet?). We hadden zelfs nog geluk dat het WK wielrennen in Zolder toch doorgaat, want de Vlaamse regering heeft de bevoegdheid voor dopingcontroles na zware druk van de UCI, toch teruggeven aan de UCI.
Laat ze zcih bezig houden met zaken die ze kunnen bv. breien!