Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2005, 13:15   #19
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Wreker kijkt alleen naar België.
Hij ziet Belgische kerken leeglopen en trekt de lijn door naar de rest van de wereld.
Ik ben wel voorstander van een wereldreferendum, gewoonweg om wreker met de neus in de feiten te rammen.
Ik weet nu al, zonder referendum, dat de overgrote meerderheid van de wereld voor behoudt van alle relegies zijn.

Een referendum in Islamitische landen zal +90% opleveren voor behoudt en dat zijn er al +1miljard mensen.
Heel Amerika, van noord tot zuid, zal ook een cijfer van +90% opleveren.half miljard.
Indië, ook een goei +90%, bijna een miljard mensen
China, ook een goei +90%, miljard mensen
Alleen Europa zal geen hoge score halen, maar een 60-70% zien ik er wel uitkomen. kwart miljard.

En ondertussen hebben we de meerderheid gehad van de wereldbevolking.
Er zijn meer dan 1 of twee opties in zo'n referendum mogelijk. In de peiling staan er enkele van zulke opties.

Men zou kunnen vragen aan de mensen of de religies, alvorens tot de "elite-religies" te behoren eerst aan een test moeten onderworpen worden.

Enkel de "elite-religies" die aan strenge kwaliteitsnormen voldoen, worden dan toegelaten. Religies die een quotering "ISO 9/11" krijgen zouden dan niet meer mogen verbreid worden bvb.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden