Wel geertje, wetenschappers die het fenomeen ontkennen, vind je momenteel vooral in loondienst bij Chevron, Exxon, ...
Alsook hun politieke slaafjes.
Feit is dat een overweldigende meerderheid zich steunt op solied feitenmateriaal om de toestand heel ernstig te nemen.
Citaat:
Ironisch genoeg is de komende ijstijd onvermijdelijk hoor, Geertje. En dat heeft alles te maken met de tol-spin van de aarde.
|
Zou u voor deze waanzinnige wetenschappelijke revelatie een link kunnen geven. Mainstream liefst, wetenschap hou ik liefst mainstream.
Citaat:
Maar er zijn nog talloze andere doemscenario's die ons te wachten staan. De magnetische polen van de aarde zijn aan't verschuiven, en dat is een teken dat er een "ommeslag" op til is. Dat wilt zeggen, dat de magnetische noordpool de magnetische zuidpool wordt, en vice versa. Jammer genoeg gaat dat niet op 1 dag, en krijgen we een heuse tijd een soort van mengelmoes, dat er overal kleine pakketjes van magnetische velden liggen, sommige +, andere - . Je kompas draait dus zot, maar ook jij zal zot draaien van de radioactiviteit die vrijkomt, en allerhande magnetische bombardementen.
|
Crap. Sinds wanneer komt er radio-activiteit vrij bij het omslaan van een magentisch veld ?
Citaat:
Ook zitten ze aan de East-Coast van Zuid-Amerika met een probleem. T'is aan't afscheuren, en een fameuse brok gebergte dreigt in't water te vallen. Men kan nu al de verscheuring "meten", dus dat het komt is een feit. En dan heb ik het natuurlijk over een Gigantische Tsunami, van meteoriet-capaciteit, gericht naar China, Australië en indonesië, en uiteraard, Zuid-Amerika blijft ook niet gespaard.
|
Oost-kust van zuid amerika ?
Bij mijn weten is die vulkaan op de kanarische eilanden die op instorten staat, geen deel van het zuid-amerikaanse vasteland. Maar inderdaad, als die in het water valt, is het gedaan met het hele oosten van de VS, alsook in mindere mate met Londen en onze kuststeden.
Maar China enzo ... hebben er niet echt last van ... omdat er een continent tussenligt ...
Als je doomscenario's lanceert, probeer ze dan aub deftig te onderbouwen.
Yellowstone en die andere supervulkaan op Summatra ( heel dicht in de buurt waar die mega zeebeving plaatsvond ) zijn echte toppers om het mensenras tot in een mad max tijdperk ( heeft ook zo zijn charmes ) te lanceren