Ik zie niet echt wat het probleem is, volgens mij (en u kennende is dat ook zo) probeer je weer van een mus een olifant te maken en open je weeral een topic om een potje te Blokbashen. Zulke zaken gebeuren bij alle partijen, zeker bij de gemeentepolitiek.
Viseer eens niet altijd het Vlaams Belang. Geef beter kritiek op de huidige regeringspartijen want het zijn tenslotte zij die het aan het verkloten zijn.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by separatist on 19-07-2005 at 16:47
Reason:
--------------------------------
Ik zie niet echt wat het probleem is, volgens mij (en u kennende is dat ook zo) probeer je weer van een mus een olifant te maken en open je weeral een topic om een potje te Blokbashen. Zulke zaken gebeuren bij alle partijen, zeker bij de gemeentepolitiek.
Viseer eens niet altijd het Vlaams Belang. Geef beter kritiek op de huidige regeringspartijen want het zijn tenslotte zij die het aan het verkloten zijn.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Viseer eens niet altijd het Vlaams Belang.[/size] |
[/edit]