Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2005, 15:55   #365
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myrdjinn
dit is een kopie van in de andere thread. hier hoef ik niet meer op te reageren.

*En toch blijf je me verder uitdagen en beschuldigend uitvragen zo te zien*

je begint zelf over je opvoeding, over je moeder, over je schrijffouten, over stomme arbeider, over witte syncretische magie en IK PLAATS JE IN EEN HOKJE???
* Wat je zaait wat je ook oogst logisch dat je het dan ook niet ziet *
wie vroeg naar mijn beroep en afkomst?

verberg je niet achter die open dialoog als je gewoon wilt zeggen dat je geen argumenten kunt brengen.
Voor zover ik weet verberg ik me juist niet en kwam ik te zeggen dat ik atheïsten ken die dank zij mij in iets hogers geloven daar ze opener staan EN IK SPRAK OP DIE TOPIC NIET DAT DIE GELOVEN IN GOD ALS ZIJNDE ATHEïST.

Als ik je vraag om eens te lezen WAT & HOE je iets vraagt naar mijn persoon dat vraag ik je niet om alles zoals vloeken en bezweringen of nep mediums/atheïsten in mijnen mond te gooien dat heet boeren; boer.

Ik weiger je aan te spreken daar jezelf zegt dat je me niet begrijpt wat impliceerd dat je me niet WIL begrijpen enkel kennis vergaren en iemand raken is geen communicatieve dialoog.

Ik verberg me achter niets man ik confronteer je juist over je sociale houding en als je dat kunt en kent zoals ik en andere sociaal 'bewuste' mensen dan kan je meer ervaren en leren en weten maar nu ben je juist een kind.

In plaats van mij zo aan te wijzen ( misschien in opdracht ) zou je eens misschien nadenken over het feit dat je zelf zo veeeeeel onbenullige vragen stelt en interpretaties vormd waar ik ook niets mee ben mocht je nu wa vriendelijker zijn had ik me daar over gezet maarja .

Mocht je wat minder actief of gefrustreerd zijn in uw boodschapjes dan had je geen pagina nodig voor een citatie, had je me zelfs niets moeten vragen en kreeg je zo al je antwoorden als bij toeval maarja.

Denk nu niet dat ik ga meedoen aan een nep atheïst zijn vizie zoals jij bent en ik begin over het atheïsme daar de meeste daar te veel wijzen en ni luisteren of goe kunnen lezen dus ja logisch dat men dan afhaakt .

Afhaken in een leerzame discutie heet het negeren van een open dialoog in de sociale psychologie; leert anders babbelen mé mij en andere hoog geleerde en wie weet leer je dan nog eens iets bij.

Ik verschuil me dus niet maar negeer je eerder en hoe meer je reageert hoe minder ik hier nog een reactie plaats

Als ik mezelf een domme areider noemt dan is het omdat jij zei in een topic ....straks ga je me nog zeggen dat je messias bent .....hoe kan een domme arbeider...waren jouw woorden maarja; ge waart zo druk topics aan het plaatsen en aan het wijzen enzo dat je vergat mensenlijk te dialogeren dus logisch dat ik je daarop bewust attendeer en negeer tot het niets herleidt dus hahahaha.

Zelfs een boer en sociale arbeider reiken verder in verdiepte vergeestelijking dan jij aankunt .
Salut en de kost

Atheïst ?! lol op papier dan
duncan is offline   Met citaat antwoorden