Het is niet slecht, beter dat mensen hun troep kunnen laten controleren voor dat ze het slikken. Net zoals dat ze spuiten uitdelen aan heroineverslaafden, ook iets raar, maar het helpt wel tegen allerlei ziektes. En ik denk niet dat het extra aanzet om drugs te gaan gebruiken.
Alle drugsdealers, drugslabo's etc, kunnen toch nooit gevonden worden, en het probleem zal blijven. Dan beter proberen het probleem wat te proberen "beveiligen".[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Abiogenesis on 19-07-2005 at 20:57
Reason:
--------------------------------
Het is niet slecht, beter dat mensen hun troep kunnen laten controleren voor dat ze het slikken. Net zoals dat ze spuiten uitdelen aan heroineverslaafden, ook iets raar, maar het helpt wel tegen allerlei ziektes. En ik denk niet dat het extra aanzet om drugs te gaan gebruiken.
Alle drugsdealers, drugslabo's etc, kunnen toch nooit gevonden worden, en het probleem zal blijven. Dan beter proberen het probleem wat te proberen "beveiligen".[/size] |
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Abiogenesis on 19-07-2005 at 20:56
Reason:
Alle drugsdealers, drugslabo's etc, kunnen toch nooit gevonden worden, en het probleem zal blijven. Dan beter proberen het probleem wat te proberen beveiligen.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Het is niet slecht, beter dat mensen hun troep kunnen laten controleren voor dat ze het slikken. Net zoals dat ze spuiten uitdelen aan heroineverslaafden, ook iets raar, maar het helpt wel tegen allerlei ziektes. En ik denk niet dat het extra aanzet om drugs te gaan gebruiken.[/size] |
[/edit]