Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2005, 18:45   #48
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ik heb geen behoefte aan "genotsmiddelen". Roken : nooit aan begonnen. Bier en wijn : smaken mij niet. Occasioneel een glas korte drank ('s winters of bij verkoudheid), maar dat is ook praktisch. Ik ben heel sober wat "genotsmiddelen" betreft, en het is dan ook overdreven om te stellen dat ik daar enig "genot" zou van ondervinden. Ik ben ongeveer akkoord met wat u schrijft, op een kleine nuance na dus. Dosering is natuurlijk gewenst, maar om welke reden ? Als men genot ondervindt van iets, waarom zou men dan nog doseren ? Wie werkelijk geniet van eens bewusteloos te zijn en geen controle over zichzelf te hebben, mag m.i. toch eens serieus zijn geweten onderzoeken. Ik zou dus schrijven : dosering niet ifv de aard van het middel (de mogelijke schade die het berokkent) maar ifv de gevolgen ervan (het zg. genot). Lees natuurlijk ook de opmerking van Zwart&Geel.
Zeer verstandig van jou, maar niet iedereen is zo matig. Wat je zegt over de dosering begrijp ik absoluut niet. Een pint drinken betekent voor mij niet dat je je lazarus moet zuipen, wat heb je daar aan?

Aan Zwart&Geel heb ik apart geantwoord.
robert t is offline   Met citaat antwoorden