Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2005, 11:33   #25
Den Bal
Gouverneur

Den Bal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Ijzerbedevaart + Wake : trekken beide niet veel volk. Aan die betoging in BHV: 10 000 man, ook weer weinig volk. En het zijn allemaal de die hards.....

Er zijn tijden geweest dat er een factor meer volk nr de ijzerbedevaart kwam.....wat is er gebeurd met die mensen ? Juist ja, waarschijnlijk liggen ze allemaal onder de grond

Als de vlaams nationalistische hoogmis ieder jaar minder volk trekt, dat wilt toch iets zeggen. Uw groep is niet met veel, maar ge maakt veel lawaait.
't Is niet omdat ge naar de Ijzerbedevaart/Wake niet gaat dat ge daarom geen goede Vlaming zijt. Tot op vandaag heb ik nog naar geen enkele Bedevaart/ wake geweest. Toch voel ik mij Vlaming. Ik zal dat ook laten blijken in dat stemhokje. Het zijn niet enkel die samenkomsten die tellen hé. Dagdaagelijks op straat telt ook. Ben je geen goed gelovige omdat niet regelmatig naar de Kerk gaat. Alle personen die voor Groen zijn hebben waarschijnlijk samen met Greenpace actie gaan voeren. Nee in mijn ogen kan je hier niet mee meten. Bij verkiezingen kan dit al moeilijk. Niet iedere stemmer voor het VB of NVA stemt voor hun Vlaams standpunt net zoals niet alle SPA stemmers op de spa stemmen omdat ze alles gratis weggeven hé.
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden