Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Laster ontkrachten?  Heb je dat alleen gevonden of hulp voor nodig gehad?
Ik zou hier net hetzelfde kunnen doen over Lucientje en z'n familie als wat hij hier allemaal uitbraakt aan insinuaties. Over de redenen waarom z'n twee dochters thuis weg zijn gevlucht bijvoorbeeld... Maar ach, het is allemaal van bedenkelijk niveau en van Lucientje is geweten dat hij z'n frustraties niet kan verwerken. Hij let er trouwens ook steeds voor op om net niet strafbaar te zijn, want hij zou dan wel eens de bewijzen moeten kunnen leveren voor wat hij allemaal uitkraamt. Misschien eens een vraag die U hem moet stellen: "Kan je hetgeen je zegt over VB'ers ook bewijzen en ben je bereid dat te doen?" 
|
Wat u zegt is wèl pure laster. Mijn twee dochters heb ik allebei geïnstalleerd en komen elke week op bezoek. De verstandhouding is uitstekend, ze passen zelfs op mijn huis als ik op reis ben. Lieve kinderen en stukken beter opgevoed dan het gespuis dat hier scheldend dit forum verpest. Hoe gemeen en vals kan men zijn om uit onmacht leugens en laster te verspreiden over familie, kortom over zaken die helemaal niets met het thema of zelfs met politiek in het algemeen te maken hebben. Dat is slechts bij het Blok-krapuul het geval.