Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2003, 11:38   #53
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Namen noemen coolov! En er zijn zo'n 100tal blaadtjes in omloop die gaan van links-nationalistisch tot neo-nazi getint! Ge gaat het Blok daar allemaal toch n iet mee liëren? Vergeet neit dat het Vlaams Blok zo'n kleine 20.000 leden heeft, als daar soms ne gestoorde tussen zit is toch niet de fout van de partij! Die mensen worden op een vreedzame manier hun lidmaatschap ontnomen! het zijn enkel idioten die het standpunt van één simpele veralgemenen naar de partij toe! Moesten ze dat bij de LSP doen, je mocht u hier elke week verdedigen tegen onder de gordel aanvallen! (gelukkig voor u heb je maar 20 leden!)
Je mag gerust proberen van de LSP ergens op te pakken. Het bedroevende niveau van uw bijdragen hier, doet me overigens vermoeden dat je niets zou laten liggen om op welke wijze dan ook te proberen de LSP en haar ruim 200 leden in discrediet te brengen.
Ik kan mijn tijd wel beter besteden dan aan uw prutspartijtje! Wat zeiden jullie alweer tijdens de laatste verkeizingen? "werk voor iedereen"! De nazi kwamen ook met "brood voor iedereen" op en ge weet tot wat dat heeft geleid!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden