Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
Geachte Heer Hyoens,
Sta me toe dat dit antwoord zeer weinig concreet verifiëerbare maatschappelijke verwezelijkingen inhoud die kunnen toegeschreven worden aan het Vlaams Blok. U steekt U dus toch weg achter de "anderen" die het Vlaams Blok geen kansen geven. Nogthans zijn er bewegingen en groeperingen genoeg die geen politieke macht hebben die effectief aan maatschappelijk opbouwend werk doen.
Tot nader bericht, dat ik eigenlijk niet meer verwacht, mag ik mijn mening dus rustig behouden. En die luidt dat het Vlaams Blok een partij is die alleen leeft bij gratie van afbrekende kritiek. Die haar inhoudsloosheid zeer goed kan afwentelen door steeds maar zichzelf te beklagen. En vooral door het onbenul van de andere politieke mandatarissen.
Maar het is niet omdat mazelen en griep niet goed zijn, dat kanker plots een alternatief zou worden.
|
geachte heer roze willem,
U doet maar! Uit u vorige replieken blijkt alleen een bekrompenheid en vastgeroeste vooringenomenheid tegenover het Vlaams Blok. Ik voel mij niet geroepen om te preken in de woestijn. Hopelijk zult u ooit een opener en objectievere houding aannemen.
Tot dan! De wolven huilen in het bos, de karavaan trekt voorbij!
A bon entendeur salut!