Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2005, 13:03   #5
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Allah is groot, Allah is wijs. En gezien zijn haat tegen homofilie, is het enkel maar Islamitisch dat ze ter dood worden gebracht.

Maar 17 & 18 jaar.... tzijn nog bijna kinderen. Ik had liever iets als 100 zweepslagen gezien, en bij recidivisme kon men nog altijd ze opgehangen hebben.

edit: De verkrachting waar Krizis melding van maakt veranderd de zaak natuurlijk.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Raven on 26-07-2005 at 14:05
Reason:
--------------------------------

Allah is groot, Allah is wijs. En gezien zijn haat tegen homofilie, is het enkel maar Islamitisch dat ze ter dood worden gebracht.

Maar 17 & 18 jaar.... tzijn nog bijna kinderen. Ik had liever iets als 100 zweepslagen gezien, en bij recidivisme kon men nog altijd ze opgehangen hebben.

edit: De verkrachting waar Krizis melding van maakt veranderd de zaak natuurlijk.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Maar 17 & 18 jaar.... tzijn nog bijna kinderen. Ik had liever iets als 100 zweepslagen gezien, en bij recidivisme kon men nog altijd ze opgehangen hebben.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Raven : 26 juli 2005 om 13:05.
Raven is offline