Allah is groot, Allah is wijs. En gezien zijn haat tegen homofilie, is het enkel maar Islamitisch dat ze ter dood worden gebracht.
Maar 17 & 18 jaar.... tzijn nog bijna kinderen. Ik had liever iets als 100 zweepslagen gezien, en bij recidivisme kon men nog altijd ze opgehangen hebben.
edit: De verkrachting waar Krizis melding van maakt veranderd de zaak natuurlijk.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Raven on 26-07-2005 at 14:05
Reason:
--------------------------------
Allah is groot, Allah is wijs. En gezien zijn haat tegen homofilie, is het enkel maar Islamitisch dat ze ter dood worden gebracht.
Maar 17 & 18 jaar.... tzijn nog bijna kinderen. Ik had liever iets als 100 zweepslagen gezien, en bij recidivisme kon men nog altijd ze opgehangen hebben.
edit: De verkrachting waar Krizis melding van maakt veranderd de zaak natuurlijk.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Maar 17 & 18 jaar.... tzijn nog bijna kinderen. Ik had liever iets als 100 zweepslagen gezien, en bij recidivisme kon men nog altijd ze opgehangen hebben.[/size] |
[/edit]