Al bijna tien jaar laat ik de industriële voedselproductie volledig links liggen en eet alleen vers.
Wat jammer dat ik daar niet een paar decennia eerder toe gekomen ben.
Nu ja, om gezond te eten, moet je eerst wat voedselintelligentie ontwikkelen, en in onze omgeving van dom- en dolgedraaid consumentisme met zijn interstellaire reclamebombardement ligt dat zeker niet voor de hand.
Daardoor halen Obese Trees & Kees en hun onschuldige want jeugdige Pedigrés op allerlei continenten overzwaar de overhand.
Gebruikten ze maar wat meer hun gezonde eetverstand![edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by eno2 on 27-07-2005 at 14:09
Reason:
--------------------------------
Al bijna tien jaar laat ik de industriële voedselproductie volledig links liggen en eet alleen vers.
Nu ja, om gezond te eten, moet je eerst wat voedselintelligentie ontwikkelen, en in onze omgeving van dom- en dolgedraaid consumentisme met zijn interstellaire reclamebombardement ligt dat zeker niet voor de hand.
Daardoor halen Obese Trees & Kees en hun onschuldige want jeugdige Pedigrés op allerlei continenten overzwaar de overhand.
Gebruikten ze maar wat meer hun gezonde eetverstand![/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Al bijna tien jaar laat ik de industriële voedselproductie volledig links liggen.
Gebruikten ze maar wat meer hun gezonde eetverstand![/size] |
[/edit]