Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2005, 16:40   #10
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Gisterenavond, omstreeks 16:00 zette ik Radio I op in de auto, en viel middenin een interview. Een Nederlandstalige Belg, met een lichte Engelse tongval, werd zijn mening gevraagd over BHV. Deze herinnerde zich een debat tussen een N-VA'er, VB'er en VLDer, waarbij de twee eersten onbeschoft zaten in te hakken op de VLD-politica. Daarover zei hij:

"Ik was geschokt van de manier waarop men deze politicus aanviel. Ik ben ook een Vlaming, en ik verloochen mijn afkomst niet, maar verdekke, altijd maar dat Vlaanderen, een tuttefrut groot op de wereldkaart, in deze tijden van globalisering, is dat niet gewoonweg belachelijk?"

Wie heeft dit interview nog gehoord, en wie was deze man? Hij zegt ongezouten wat de Vlamingen denken, en bij deze wil ik dat onderstrepen.

Bravo aan deze, tot dusver onbekende, Vlaamse Belg!
Ten eerste, België is ook een tuttefrut groot, dus ik kan het gemakkelijk omkeren. De grootte van een land doet er helemaal niet toe of het een onafhankelijk land kan zijn. Luxemburg is nog een stuk kleiner en het is toch ook een onafhankelijk land?
Ten tweede, die man heeft deels gelijk over dat debat, maar Ceysens gedroeg haar ook als een echte trut die iedereen het bloed van onder de nagels zou halen. Ze zat openlijk te liegen met haar atomaschriftjes, en daar lag nu net de fout.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden