Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Je dacht toch niet dat ik dit echt meende ? 
|

neenee
Citaat:
De schurkentaal die in verscheidene omkledingen word gebezigd en beleden in de 'heilige' koran, bevat meervoudig gevaarlijke, racistische, mensonterende en dodelijke wetten en schofterige aanbevelingen in uitvoering, dan waarop U die 'bende racisten' hier zou kunnen verwijten zich daaraan te bezondigen, al keert U dit forum ondersteboven !!
En zolang onze 'democratisch ingestelde' moslimbuur in een openbaar debat de koran niet wil, kan of mag bekritiseren waar nodig (!!), zullen de alhier en elders doorsijpelende autochtone meningen er ook niet echt roziger op worden.
Ik wacht verder nog steeds, als een soort statement of freedom, op de eerste moslim(a) die publiekelijk een foto van een ayatollah verscheurd en na wat mediastorm te ondergaan, terug gewoon verder kan met zijn/haar leven, á la Sinnead Ó Connor, die dit wél klaarspeelde met popie-jopie de 2-de. Alors ?
In afwachting hiervan, heeft alvast geen enkele PC-dhimmy of demo-moslim met een verwant demagogisch wereldbeeld á la Abou-Boemboem-Jahjah tussen zijn oren, het recht mij te veroordelen als racist of me enige lessen te spellen in democratie en pluralisme toutcourt.
En met alle goede wil van de wereld beste vooruit, en hiervoor helaas de koran ontberend: dát oordeel laat ik liever over aan de rede van het algemene gezonde verstand en het intuïtieve menselijke bevattingsvermogen, voor wat dat ook waard mag zijn, want daar vertrouw ik iets liever op.
Ciao.
|
Er is dringend een soort van life of brian door moslims over de islam nodig. Maar die gaat er niet komen door te roepen dat alle moslims slecht zijn. Er zijn net zoveel fanatieke Christenen als Moslims. Net zoals er ook hopen fanatieke Joden zijn. Allemaal even slecht. Persoonlijk vind ik al de 3 grote godsdiensten nogal zinloos en potentieel gevaarlijk maar iedereen mag geloven wat hij/zij wilt. Zolang het anderen niet in gevaar brengt.
Roepen dat alle moslims slecht zijn (op die ene goeie na) of beweren dat het islamisme staatsvijand nummer 1 is getuigd gewoon van een grote domheid en een veel te simpel wereldbeeld. Elke godsdienst kan gevaarlijk zijn, maar dat is eerder de fout van die fanatiekelingen dan van de godsdienst zelfs.