Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Nog nooit zaken gedaan ? Ik ook niet, maar ik weet uit verschillende bronnen dat het altijd beter gaat in persoon.
|
Ik heb al verscheidene keren zaken gedaan met Canada, Zweden, Zwitserland, Australië, de Verenigde Staten, Duitsland, Italië, de UK, etc. En dit zonder één voet op een vliegtuig te zetten.
Ik ken iemand die als ingenieur van zijn firma opdracht gekregen heeft om zijn zaken voortaan vanachter zijn bureau en met internet te regelen in plaats van van hot naar her te crossen.
Citaat:
De gemiddelde ticketten in economy kunt gij ook betalen, er is niks elitairs aan vliegen. Ik, arme student, ben zelfs op eigen kosten de plas overgeweest voor 450 euro et keer.
|
't Is niet omdat iets kan dat het ook moet he.
Citaat:
Als ge filialen overal ter wereld hebt bijvoorbeeld MOET ge er wel regelmatig eens zijn....
|
Weer het zelfde: videoconferencing, internet,...
Citaat:
Er zijn al bijna 150 orders binnen voor de A380. Dat is een stuk meer als er ooit concordes waren, en Airbus draait winst. Veel winst.
Vliegen op waterstof is nog vrij harde utopie, inderdaad. Er zijn wat...problemen. Kerosine is de beste brandstof.
|
En als die brandstof onbetaalbaar wordt...
Citaat:
Als u tegen vliegen bent, zeg dat eens tegen al die mensen die er in werken, al die mensen die het nodig hebben om hun brood te verdienen en al die mensen die niet meer naar een mooi land op vakantie kunnen gaan.
The world has changed, and airtravel is an integral part of it.
|
Dat zeiden de mensen van de tabaksindustrie ook.