Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2003, 20:53   #17
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
Zonder de aanwezigheid van allochtone burgers zouden mensen zoals Darwin en andere loosers op dit forum waarschijnlijk geen leven hebben. Er gaat geen dag voorbij of allochtonen zijn het onderwerp van hun uitgekraamde onzin. ze denken dat ze de waarheid in pacht hebben en dat ze de moslims kennen als hun broekzak.
Waar haal jij je kristallen bol? ik vind er geen enkele die werkelijk de of/of situatie kan mededelen.

Citaat:
velen hebben zelfs nog nooit een vreemdeling gesproken
daar moet ge ondertussen toch al veel moeite voor gedaan hebben. Waar woon jij? ergens in tutterewuttere?

Citaat:
De vlaams Blokdoctrine ten aanzien van allochtonen vindt in de bredere kring navolging meer dan De Winter ooit had durven dromen.
Wat heeft het Vlaams Blok hiermee te maken?

Citaat:
Voortvarend begint deze regering, met in hun kielzog de lagere overheden, aan een Belgische grote schoonmaak.
Misschien hebben ze eindelijk begrepen dat het Vlaams blok er niets mee te maken heeft.

Citaat:
De grote steden kondigen aan dat ze de harde kern van criminele allochtone jongeren keihard gaan aanpakken.
Vind je dat een schande Ali?

Citaat:
Vluchtelingen worden teruggestuurd naar hun land omdat het er nu veilig is. Voor hen dan wel te verstaan, want voor 'echte' Belgen geldt uiteraard nog steeds een negatief reisadvies.
In islamitische landen is het veilig voor moslims, niet altijd voor niet-moslims! Heb je dat nog steeds niet door dan?

Citaat:
En voor wie ze echt niet kunnen lozen: hup, vooruit, aanpassen zodat jullie niet opvallen! Geen subsidies meer voor zichzelf isolerende subcultuurtjes van Islamitische vrouwen die apart willen zwemmen. alleen hun Belgische vrouwen mogen zoiets als een vrouwenklub hebben.
Krijgen die Belgische vrouwen, die enkel Belgische blonde vrouwen toelaten, mits ze met een oranje badpak gaan zwemmen dan ook extra subsidies? Dat moet je me dan toch eens mededelen hoor, ik ben blond, ik heb een oranje badpak en ik wil ook gratis gaan zwemmen!
Als je informatie hebt : gelieve die zoveel mogelijk te verspreiden!

BLONDE BELGISCHE DAMES MET EEN ORANJE BADPAK MOGEN VOLGENS ALI GRATIS GAAN ZWEMMEN!

Graag je telefoonnummer Ali!

Citaat:
Links Belgié is op een aantal punten stiekem zeer ingenomen met het rechtse Blok. Stoere De Winter-taal is als het ware een alibi om met graagte allerlei stevige ingrepen te plegen.
Stiekem? Bedoel je nu dat punten die door het Vlaams blok worden aangedragen én duidelijk gedragen door een groot deel van de bevolking STIEKEM moeten worden toegepast in een democratie?

Kan je me meer uitleg verschaffen hierover?

Citaat:
Voor de goede orde: een duidelijkere en strengere aanpak van criminaliteit onder jongeren lijkt mij een goede zaak.
Oeps...
Citaat:
De grote steden kondigen aan dat ze de harde kern van criminele allochtone jongeren keihard gaan aanpakken.
Geen schande dus.....

Citaat:
Het is alleen een beetje lafhartig van linkse politici om op dit punt pas de mouwen op te stropen nadat ze zelf hadden gefaald in hun vreemdelingenbeleid al die jaren.
Hier val ik dan over het woordje LAFHARTIG!
Bedoel je nu toch weer dat ze geen hardere aanpak hadden moeten voorzien OMDAT het Vlaams Blok daar éérst om gevraagd had?

Allez, stel nu dat het Vlaams Blok voorstelt om bejaarden in rusthuizen te kunnen onderbrengen tegen de tariefprijs van hun eigen pensioen. Zou het dan LAFHARTIG zijn van andere partijen indien ze dat na jaren miserie toch maar zouden gaan toepassen?
Of zou het LAFHARTIG zijn als het Vlaams Blok een "UYLENSPIEGELPLAN" had voorgesteld, waarbij andere partijen het dan uit noodzaak dan toch maar als "COPERNICUSPLAN" zouden gaan toepassen?

----------
Ik weet dus niet goed wat je met "LAFHARTIG" bedoelt in deze uitspraak Ali

Citaat:
ze zeggen dat de moslims achterlijke mensen zijn en dat hun cultuur beter is omdat ze afgelopen decennia toch maar heel wat prachtige uitvindingen gedaan.
Oeioei Ali! Er wordt gezegd dat ISLAM EEN ACHTERLIJKE CULTUUR is! Niet dat moslims een achterlijke mensensoort zijn, dat is tegen de wet op ht racisme en dat m�*g NIET!

Citaat:
hun god Amerika is op de maan geweest, ze hebben breedbeeld-tv en home-cinema, de cd, de dvd, computers, internet, mobiele telefoons, en heel veel bier. Ze zijn geweldig! Wat hebben ze toch veel bereikt!
Maar pas echt trots kunnen ze zijn op hun sociale vooruitgang! Eigenlijk teveel om op te noemen.
De meningen zijn daarover verdeeld, maar het is als met de vrije markt natuurlijk. Als je product gegeerd is wil iedereen er naartoe! Hebben de islamitische landen ook zo'n overvloed aan asielzoekers en economische vluchtelingen te verwerken? Of wil daar niemand naartoe? waarom niet? Toch niet omdat ze geen breedband TV hebben zeker! dat is nu toch geen noodzaak om te overleven zou ik denken nietwaar?
Misschien ligt daar een grote taak voor jezelf te wachten Ali! Wil je aan je cultuur- en geloofsgenoten eens duidelijk maken dat het hier HELEMAAL NIET BETER IS dan in islamitische landen! De mensen zouden hopen geld kunnen uitsparen (de trip héén en terug wéér...) EN ze zouden ginder veel beter kunnen leven!

Citaat:
En dan dat Grote Wachten. Wát een uitvinding! Wachten op een woning, wachten in de fille, wachten op kinderopvang, wachten op werk, wachten voor de kassa, wachten voor Mister casch, wachten bij de dokter, wachten op een plek in het bejaardentehuis. Een waarlijk uitvinding !!geduld is een schone zaak.
Tiens, woont ge in hetzelfde land als ik?

Ik heb nooit moeten wachten op een woning, ik moest daar verdomme voor werken! (zijn ze ondertussen al zover dat je er nog enkel voor moet wachten?)

Wachten in de file: dat komt omdat er zoveel mensen zijn die voor een woning moeten werken, degenen die op een woning moeten wachten staan gewoonlijk niet in de file.

Wachten op de kinderopvang: ook dat ken ik niet. Ik moest ze BRENGEN.

Wachten op werk: dat is een moeilijke! Ik ken mensen die ZOEKEN naar werk, ik ken er ook die TEVEEL moeten werken (dat zijn degenen die niet moesten wachten op hun huis, maar wel moeten wachten in de file).
Ik ken niet echt mensen die WACHTEN op werk moet ik zeggen. IK heb wèl geleerd dat je werk nooit mag l�*ten WACHTEN, maar dat zal mijn eigen cultuurverschijnsel wel zijn.

Citaat:
En buiten is het óók zo leuk geworden! Niet meer al dat rommelige milieu, maar veel glad asfalt en lekker strakke leegstand van kantoorcomplexen.
Jamaar daarom gaan de wachtenden in de file elk jaar ook massaal naar vb. landen waar geen wachtenden op woningen of wachtenden op werk zijn, vb. Marokko, Turkije enzovoort.

Citaat:
Pittoreske psychiatrische patiënten kleuren het straatbeeld.
Je weet toch dat het aantal schizofreniepatienten bij allochtonen een tiental procent hoger ligt dan bij allochtonen. (ik druk me misschien verkeerd uit, ik geloof dat het vooral Marokkanen betrof.... ik zoek het op. Tussen haakjes: toch praktisch dat ze voor bepaalde dingen effektief wèl een onderscheid naar etnische afkomst willen maken vind je niet?)

Citaat:
Nee, jullie zijn lekker bezig!
EN DAAR GEEF IK JE VOLMONDIG GELIJK IN!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden