Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer
wat me eigenlijk ook tegensteekt he KOBF is dat je hier vanalles durft zeggen maar in het echte leven, tijdens onze contacten kwam al die praat echt wel niet uit je mond............... durf je niet? ik ben groot ja dat weet ik maar dat kan toch zo geen effect hebben?
|
Denkt ge nu echt dat ik u dat niet durf zeggen irl. Wie heeft er het debat trouwens gesloten ? Ge staat nog altijd open zelfs op mijn msn. Ik wil morgen met u afspreken om alle misverstanden op te lossen. ALLE ruzies zijn altijd misverstanden. ALs ge niet bereid zijt te overwegen dat ge zelf ook schuld hebt in het conflict dan heeft het evenwel absoluut geen zin.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
|