Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2005, 20:45   #442
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Niks citereen, Groentje-18, want dat komt allemaal van proffen die in het NWO-complot zitten, gewild of ongewild. Niettemin is dit "voorgeschotelde kennis" die op scholen wordt onderwezen om de "mensen" op een dwaalspoor te brengen.
Allé, volgens /\|cazar toch.

Maar, op een of andere manier vermoed ik dat je dit wel mag citeren van hem zonder belachelijk gemaakt te worden voor "diplomastaarder", vermits dit in zijn kraam past...

Dit wordt gewoon hilarisch

Het gaat over een hiaat in de theorie van Darwin, die ook werd aangehaald door /\|cazar. Hij had het over de voet die 'te snel' is verandert in evolutionaire termen, ik over de hersenen.

Slechts door theorieën onder vuur te werpen kan je komen tot betere, waterdichte theorieën. Dat wordt trouwens toch al enkele eeuwen zo gedaan in de wetenschap, waarom zou het nu dan plots niet meer mogen?

Trouwens, ik zie u probleem niet. 'Er wordt onderwezen om de mensen op een dwaalspoor te brengen'. En ik zeg "idd, ik denk dat ik begrijp wat u bedoelt, in de theorie van Darwin bijvoorbeeld die wordt onderwezen als zijnde dè waarheid, zitten een aantal duidelijke hiaten, zoals blijkt uit wetenschappelijk onderzoek (waarin wordt gezegd dat de menselijke hersenen op 30 000 jaar zijn ontstaan)... " en dat wetenschappelijk onderzoek staat in een cursus. En als het wetenschappelijk is aangetoond, dan is het toch bewezen, niet?
Op wetenschappelijk onderzoek vertrouwen we (tenminste, als het correct is uitgevoerd) want alleen op die manier kan je dingen bewijzen, toch?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Groentje-18 on 03-08-2005 at 21:52
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Niks citereen, Groentje-18, want dat komt allemaal van proffen die in het NWO-complot zitten, gewild of ongewild. Niettemin is dit "voorgeschotelde kennis" die op scholen wordt onderwezen om de "mensen" op een dwaalspoor te brengen.

Maar, op een of andere manier vermoed ik dat je dit wel mag citeren van hem zonder belachelijk gemaakt te worden voor "diplomastaarder", vermits dit in zijn kraam past...

Het gaat over een hiaat in de theorie van Darwin, die ook werd aangehaald door /\|cazar. Hij had het over de voet die 'te snel' is verandert in evolutionaire termen, ik over de hersenen.

Slechts door theorieën onder vuur te werpen kan je komen tot betere, waterdichte theorieën. Dat wordt trouwens toch al enkele eeuwen zo gedaan in de wetenschap, waarom zou het nu dan plots niet meer mogen?

Trouwens, ik zie u probleem niet. 'Er wordt onderwezen om de mensen op een dwaalspoor te brengen'. En ik zeg "idd, ik denk dat ik begrijp wat u bedoelt, in de theorie van Darwin bijvoorbeeld die wordt onderwezen als zijnde dè waarheid, zitten een aantal duidelijke hiaten, zoals blijkt uit wetenschappelijk onderzoek (waarin wordt gezegd dat de menselijke hersenen op 30 000 jaar zijn ontstaan)... " en dat wetenschappelijk onderzoek staat in een cursus. En als het wetenschappelijk is aangetoond, dan is het toch bewezen, niet?
Op wetenschappelijk onderzoek vertrouwen we (tenminste, als het correct is uitgevoerd) want alleen op die manier kan je dingen bewijzen, toch?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Het gaat over een hiaat in de theorie van Darwin, die /\|cazar ook aanhaalde. Hij had het over de voet die te snel was verandert in evolutionaire termen, ik over de hersenen.

Slechts door theorieën onder vuur te werpen kan je komen door betere, waterdichte theorieën. Dat wordt trouwens toch al enkele eeuwen zo gedaan in de wetenschap, waarom zou het nu dan plots niet meer mogen?

Trouwens, het lijkt wel alsof u het verkeerd begrepen heeft 'er wordt onderwezen om de mensen op een dwaalspoor te brengen'. En ik zeg "idd, de theorie van Darwin wordt onderwezen als dè waarheid, terwijl daar een hiaat in zit, zoals blijkt uit wetenschappelijk onderzoek (waarin wordt gezegd dat de menselijke hersenen op 30 000 jaar zijn ontstaan)..."

Niet alles is correct wat onderwezen wordt, dat blijkt zelfs uit andere vakken die onderwezen worden nl. die gebaseerd zijn op wetenschappelijk onderzoek. En op wetenschappelijk onderzoek vertrouwen we nog altijd want alleen zo kan je dingen bewijzen, toch?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 augustus 2005 om 20:52.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden