Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peetvangent
oké nu weet ik genoeg , we gaan vlaams belang aanpakken ( we = duizenden mensen waaronder veel vreemdelingen en met heel veel wapens)
neem altijd veel geld op zak dan kan ik meer in beslag nemen als schadevergoeding van al die nonsens die jullie al hebben verkondigd
|

Ik denk dat je meer dan 1000 mensen nodig hebt om het Vlaams Belang aan te pakken, vermits het er 1.000.000 zijn.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by phoebe on 04-08-2005 at 13:18
Reason:
--------------------------------
Citaat:
oké nu weet ik genoeg , we gaan vlaams belang aanpakken ( we = duizenden mensen waaronder veel vreemdelingen en met heel veel wapens)
neem altijd veel geld op zak dan kan ik meer in beslag nemen als schadevergoeding van al die nonsens die jullie al hebben verkondigd
|

Ik denk dat je meer dan 1000 mensen nodig hebt om het Vlaams Belang aan te pakken, vermits het er 1.000.000 zijn.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
:rolf: :rolf:
en dan maar zeggen dat Vlaams Belang onverdraagzaam is.[/size] |
[/edit]