Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
De relaties tussen de NVA top en het VB zijn m.i. wél verschrikkelijk slecht. En ik wijt dat haast exclusief aan de NVA. Ik heb Bourgeois of Dewever nog nooit enige opening voor samenwerking mbt vlaams-nationale issues weten maken.
|
Erger nog: in een Vlaamse commissie stemde n-va tegen Vlaams Belang voorstellen aangaande steunmaatregelen in Voeren en tegen strengere controle op het Franstalig onderwijs in de Rand.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by stab on 04-08-2005 at 13:27
Reason:
--------------------------------
Citaat:
De relaties tussen de NVA top en het VB zijn m.i. wél verschrikkelijk slecht. En ik wijt dat haast exclusief aan de NVA. Ik heb Bourgeois of Dewever nog nooit enige opening voor samenwerking mbt vlaams-nationale issues weten maken.
|
Erger nog: in een Vlaamse commissie stemde n-va tegen Vlaams Belang voorstellen aangaande steunmaatregelen in Voeren en tegen strengere controle op het Franstalig onderwijs in de Rand.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Erger nog: in een Vlaamse commissie stemde n-va tegen voorstellen aangaande steunmaatregelen in Voeren en tegen strengere controle op het Franstalig onderwijs in de Rand.[/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door stab : 4 augustus 2005 om 12:27.
|