Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2005, 17:47   #493
Den Bal
Gouverneur

Den Bal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger
Volle wedde bij staking, prioriteit bij aanwerving en nog andere snoepjes die ze liefst onder deksel bewaren
Dit is terug een veralgemening. Ik ken afgevaardigden (van die waar ik respect voor heb zie vorige post) die het volle loon verliezen bij staking, die nog steeds onderaan de ladder staan. Je moet het kaf van het koren scheiden want met deze beweringen schiet je ook op deze mannen. Zij zullen eerst uitgebreid met de werkgever trachten tot een overeenkomst te komen en eventueel als allerlaatste middel het werk neerleggen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Den Bal on 04-08-2005 at 18:47
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Volle wedde bij staking, prioriteit bij aanwerving en nog andere snoepjes die ze liefst onder deksel bewaren
Dit is terug een veralgemening. Ik ken afgevaardigden (van die waar ik respect voor heb zie vorige post) die het volle loon verliezen bij staking, die nog steeds onderaan de ladder staan. Je moet het kaf van het koren scheiden want met deze beweringen schiet je ook op deze mannen. Zij zullen eerst uitgebreid met de werkgever trachten tot een overeenkomst te komen en eventueel als allerlaatste middel het werk neerleggen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Dit is terug een veralgemeening. Ik ken afgevaardigden (van die waar ik respect voor heb zie vorige post) die het volle loon verliezen bij staking, die nog steeds onderaan de ladder staan. Je moet het kaf van het koren scheiden want met deze beweringen schiet je ook op deze mannen. Zij zullen eerst uitgebreid met de werkgever trachten tot een overeenkomst te komen en eventueel als allerlaatste middel het werk neerleggen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Den Bal : 4 augustus 2005 om 17:47.
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden