Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2005, 23:03   #383
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
wat jij beweerde was dat binnen 32 generaties iedereen met iedereen verwant is. dat betekent dat mocht ik mijn kwartierstaat zou willen opmaken, het vol zou moeten staan van Algerijen, Bosniërs, Canadezen, Denen, Egyptenaren, Finnen, Guineërs, Hondurezen, Indiërs, Japanners, enz. raar maar waar lijkt dat niet te kloppen met de realiteit. Hoewel 2 tot de macht 32 4 miljard en een beetje is, is het gros van de voorouders van ons allen uit de eigen regio (laat ons stellen West-Europa)

trouwens, zijn machten en wortels niet iets voor het lager secundair onderwijs?
Ik weet niet wat een kwartierstaat is. Indien het een soort lijstje van personen is (raad ik goed: in het leger?) dan zitten in die personen de genen van hopen mensen, niet van allemaal tegelijk. Deze genen komen van onze voorouders, van de apen, van de voorouders van de apen en tenslotte ook van de eerste eencellige wezens. Het zou zelf kunnen dat de eerste levende cellen uit het heelal komen, waardoor je kwartierstaat mensen bevat die afstammen van en genetische eigenschappen hebben van aliens.
Ik weet dat je dit niet wil snappen maar je moet er echt eens iets over lezen.
Het behoort tot het handboek van de kwartiermeester-racist van te weten wat genen, rassen enz... zijn.
ericferemans is offline