Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Allez...nog zo eentje...een kind heeft geen rechten omdat ze die niet kan uiten...dus: dump het maar op de vuilhoop... niet erg want een ander kind sterft van de honger in Soedan...yipie...geweten gesust en nog gemakkellijk ook...
|
De keuze tussen vuilhoop of een liefhebbend gezin, van welke sexe dan ook, lijkt me simpel.
Citaat:
Hetgeen ik hier nu echt mee wil zeggen is dat wij (de maatschappij) het wél moeten opnemen voor de weerlozen en dus moeten kiezen of wij het (onmondige) kind in deze of gene situatie willen droppen.
|
Idd.
Waar drop je: de vuilhoop of een gezin?
Citaat:
Hierbij laat ik graag opmerken dat ik ook voorstander ben voor het ontheffen uit de ouderlijke macht van ouders die hun taak niet naar behoren vervullen...en ja hoor...ook hier heeft de maatschappij weer wetten gestemd (en nog te stemmen) en uitgedacht (en nog te bedenken) ondanks het onweerlegbare drama dat er in België Dutrouxs en andere Pandy's rondlopen...
|
Bemerk dat deze laatsten (
dood-normale?) heterosexuele neigingen hadden.....
Citaat:
Maar het kind als "rechteloos" en dus "niet mens" proklameren is nog erger dan hetgeen men vroeger bij de negerkens in Afrika deden met dat verschil dat men nu wel beter zou moeten weten.
|
Mijn woorden niet verdraaien, beste Fieseler!
Een kind is steeds
keuzeloos.
Nog het meest van al bij de verwekking door heterosexuelen
- kwiet-a+slet-b
- minus c+debiel-d
- maft-f+goelle-g
Rechten behoren alle kinderen gelijk te hebben, maar de keuze om bij een fantastische vader zoals wij geboren te worden, dat kan geen enkele foetus waarmaken, hoe graag die 't ook zou willen.