Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2005, 15:15   #281
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
FDW heeft zich net als iedereen aan de wet te houden. Herkenbare beelden van minderjarige misdadigers publiceren mag niet. Punt. .
Maar waarom niet?Dat begrijp ik echt niet.Tegenwoordig wordt een mens langs alle kanten op foto en film vastgelegd,deels door de digitale revolutie.Je kan geen discotheek meer binnenkomen of een paar dagen daarna kan je uzelf bewonderen op hun homepage.Dit mag dan wel?Is dit ook geen schending van de privacy ore whatever?

Dus als je in een discotheek op bezoek bent en je steelt op hetzelfde moment dat ze een foto trekken of filmpje maken een geldbeurs van een medebezoeker,dan geld ineens één of andere wet op privacy?

Wat een bullshit is me dat![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 05-08-2005 at 16:21
Reason:
--------------------------------

Citaat:
FDW heeft zich net als iedereen aan de wet te houden. Herkenbare beelden van minderjarige misdadigers publiceren mag niet. Punt. .
Maar waarom niet?Dat begrijp ik echt niet.Tegenwoordig wordt een mens langs alle kanten op foto en film vastgelegd,deels door de digitale revolutie.Je kan geen discotheek meer binnenkomen of een paar dagen daarna kan je uzelf bewonderen op hun homepage.Dit mag dan wel?Is dit ook geen schending van de privacy ore whatever?

Dus als je in een discotheek op bezoek bent en je steelt op hetzelfde moment dat ze een foto trekken of filmpje maken een geldbeurs van een medebezoeker,dan geld ineens één of andere wet op privacy?

Wat een bullshit is me dat![/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 05-08-2005 at 16:16
Reason:

Citaat:

Dus als je in een discotheek op bezoek bent en je steelt op hetzelfde moment dat ze een foto trekken of filmpje maken een geldbeurs van een medebezoeker,dan gelt ineens één of andere wet op privacy?

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Maar waarom niet?Dat begrijp ik echt niet.Tegenwoordig wordt een mens langs alle kanten op foto en film vastgelegd,deels door de digitale revolutie.Je kan geen discotheek maar binnenkomen of een paar dagen daarna kan je uzelf bewonderen op hun homepage.Dit mag dan wel?Is dit ook geen schending van de privacy ore whatever?

Dus als je in een discotheek op bezoek bent en je steelt op hetzelfde moment dat ze een foto trekken of filmpje maken een geldbeurs van een medebezoeker,dan gelt ineens één of andere wet op privacy?

[/edit]

Novalis

Laatst gewijzigd door Grellig : 5 augustus 2005 om 15:21.
Grellig is offline   Met citaat antwoorden