[quote=robert t]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Elke mogelijkheid? Ik kan hier slechts één mogelijkheid aankruisen. Ik mis hier je zo geroemde zin voor democratie.
|
Kijk robert:
Ofwel ben je VB ofwel N-VA
Valt een van beiden weg dan blijven er twee keer twee mogelijkheden over.
Als (ex)VB stem je N-VA of niet
Als (ex)N-VA stem je VB of niet.
Vier mogelijkheden, da's al waar stabs vraag over gaat.
Misschien is de uitslag pijnlijk voor jou, maar de vraagstelling lijkt me correct.
Citaat:
Dat jezelf niet post op de deelfora, waaraan is dit te wijten?
Je bent gewoon niet toegelaten op het vlaams-nationaal forum, precies zoals ik zou geweigerd worden op het Belgicistisch forum. Je hebt het zelf
bekend bij het opstarten van een andere draad.
|
Er zijn twee verschillende oorzaken.
Op het Vlaamse forum ben ik persona non grata.
Hun goede recht als ze liever eens ongestoord Vlaamse schouderklopjes uitdelen.
Ik behoud steeds de mogelijkheid om een frappante tekst op de publieke fora te posten voorzien van de nodige commentaar.
Op het Belgische forum post ik uit eigen beweging niet omdat ik liever met iedereen discussieer.
Citaat:
En ja, ik weet wel dat je over gelijk welk onderwerp de discussie durft aangaan, en liefst zo controversieel mogelijk. Je bent nu eenmaal een dwarsligger, uit onverwoestbare eik vervaardigd. En zonder dwarsliggers kan geen enkele trein rijden. Ik zeg dit niet om je aangekondigde passus te laten seponeren, het zou trouwens toch niet lukken.
|
Yeah!!!
Citaat:
Het hier behandelde onderwerp hoort thuis op het vlaams-nationaal forum, of je het nu vaandelvlucht noemt of niet, i don't care.
|
Het onderwerp zou daar niet misstaan, maar dan krijg je uiteraard weinig weerwerk.
Niemand belet je om de thread daar dunnetjes over te doen hoor.