Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2005, 18:17   #6
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Heb je dat zelf ontdekt, of had je er Einstein voor nodig?
.
Eigenlijk heeft een boek over meditatie me op deze intuïtie gebracht.De schrijver sprak over het feit dat materie(substantie) wacht op de transformatie naar elektromagnetische straling zodat het een bijdrage kan leveren aan de V(v)erlichting van het heelal.Dit proces gebeurd dan ook in sterren(kernfusie).

Naderhand kwam ik op de idee dat zelfs de atomen van ons eigen lichaam ook een bijdrage gaan leveren aan de V(v)erlichting van het heelal.

En het rare is dat licht(elektromagnetische straling) de duisternis niet kan verlichten,het kan alleen de verschillende verschijningsvormen verlichten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 06-08-2005 at 19:20
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Heb je dat zelf ontdekt, of had je er Einstein voor nodig?
.
Eigenlijk heeft een boek over meditatie me op deze intuïtie gebracht.De schrijver sprak over het feit dat materie(substantie) wacht op de transformatie naar elektromagnetische straling zodat het een bijdrage kan leveren aan de V(v)erlichting van het heelal.Dit proces gebeurd dan ook in sterren(kernfusie).

Naderhand kwam ik op de idee dat zelfs de atomen van ons eigen lichaam ook een bijdrage gaan leveren aan de V(v)erlichting van het heelal.

En het rare is dat licht(elektromagnetische straling) de duisternis niet kan verlichten,het kan alleen de verschillende verschijningsvormen verlichten.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Heb je dat zelf ontdekt, of had je er Einstein voor nodig?
.
Eigenlijk heeft een boek over meditatie me op deze intuïtie gebracht.De schrijver sprak over het feit dat materie(substantie) wacht op de transformatie naar elektromagnetische straling zodat het een bijdrage kan leveren aan de V(v)erlichting van het heelal.Dit proces gebeurd dan ook in sterren(kernfusie).

Naderhand kwam ik op de idee dat zelfs de atomen van ons eigen lichaam ook een bijdrage gaan leveren aan de V(v)erlichting van het heelal.

En het rare is dat licht de duisternis niet kan verlichten,het kan alleen de verschillende verschijningsvormen verlichten.[/size]
[/edit]
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis

Laatst gewijzigd door Grellig : 6 augustus 2005 om 18:20.
Grellig is offline   Met citaat antwoorden