Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Dan worden de atomen van mijn lichaam misschien de kosmos ingeblazen en worden ze elders gebruikt om een andere ster van brandstof te voorzien.Als de atomen van mijn lichaam dan onder de inmense druk worden verplicht een fusie aan te gaan en een gedeelte van mijn atomen,met behulp van e=mc2,overgaan in elektro-magnetische straling en zo de reis beginnen door de onmetelijke kosmos,dan hebben we letterlijk een andere kijk op Verlichting.
|
De atomen zullen, opnieuw ontbonden tot quanta-energiepakketjes, terug worden opgenomen in het Akasha-veld, het wetenschappelijk vacuum-veld.
De totaliteit van bewustheid der 'atomaire ervaringen' van elk gestorven individu wordt tevens opgenomen en verspreid in het 'veld-geheugen' van de kosmos, waarbij het kosmisch scheppende gebruik maakt van de alzo overgeleverde evolutiekennis en deze wordt toegepast op bestaande en latere levensvormen.
Als je later als geformeerde zonnestraal dan een eindeloze weg baant door het ijle koude zwerk, ontmoet je misschien wel ergens een Aarde waar ge dwars doorheen levensvormen zult glijden, je energie rondsproeien en zo bijdragen tot groei en bewustwording van het levensbeginsel in dat organisme.
En zo tot de hele zwik Verlicht is zeker ?
Ciao