Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2005, 22:13   #895
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Die prymaide is het symbool van de illuminati/vrijmetselarij, staat ook op de achterkant van de dollarbill. Bovenaan is het lichtgevende oog van Horus , die de verlichten "de illuminati" voorstelt die in een pyramidestructuur alles controleren

Ik heb daar al eens over gepost, hier is een met nog meer voorbeelden. Dit soort symbolisme valt niet te ontkennen. Zelfs diegene die niets weten voer dit symbolisme moeten toegeven dat er teveel rook is om geen vuur te zijn.

Achteraan op het 1 dollar biljet. In 1933 erop gezet mbh Roosevelt (32e graad vrijmetselaar). Onderaan staat er in het in het Latijn "Novus Ordo seclorum" = een nieuwe wereld orde voor de eeuwen.

Information awarennes office. Gecreëert door Bush om een database aan te leggen van alle personen om terrorisme beter te kunnen bestrijden. Veelzeggend.

Het symbool van CBS, de nieuwszender in Amerika. in de jaren 80.

De nieuwe van CBS. Nog altijd het alziend oog.

MI 5, de Britse geheime inlichtingendienst. Het al ziend oog is hier ook duidelijk in te zien.

Isreal Supreme court building.

[size=2]Vele Commerciële organistaties die vrijmetsleraar illuminati gecontroleerd zijn hebben dit symbool gebruikt:
[/size]

[size=2]

[/size]

[size=2]America Online

[/size]

[size=2]

[/size]

[size=2]

[/size]

[size=2]

[/size]

Enzovoort. Het alziend oog is maar 1 klein deel van alle symbolisme.

Oh my God!!!

Vooral dat oog bovenaan die pyramide vind ik zeer euhm ... bedenkwaardig.
Het is niet iets waar je direct opkomt om het op een dollarbillet te zetten...
In Egypte misschien tot daar aan toe ... maar niet in Amerika.
Ik krijg toevallig binnenkort dollarbiljetten in m'n handen ... ik ga die toch eens van korterbij bekijken.

Er zijn al minder redenen die je zouden aanzetten tot nadenken dan zulk een afbeelding op ieder dollarbillet vind ik persoonlijk ...

Langs de andere kant, in bijvoorbeeld Turkije vindt je op de vreemdste plekken een soort afbeelding van een oog terug, het is een soort geluksbrenger. Dus misschien is het daar (in Amerika) ook zoiets?

Toch ben ik intussen echt benieuwd naar die hele conspiracy theorie. Staat die misschien ergens in het forum van politics.be uitgelegd in een note-dop?