7 augustus 2005, 15:08
|
|
Staatssecretaris
|
[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Vlaams-nationalist on 07-08-2005 at 16:12
Reason: dubbel
--------------------------------
[/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Vlaams-nationalist on 07-08-2005 at 16:11
Reason:
dubbel[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
nergens beweer ik dat GROEN! als partij Vlaamser geworden is. Dit is natuurlijk niet zo Groen! zal waarschijnlijk ook geen afvaarding gestuurd hebben naar de ijzerbedevaart. Maar ik weet dat individuen binnen groen daar wel aanwezig waren.
Het is natuurlijk niet mogelijk om een grens te trekken rond de Vlaamse beweging. maar organisaties als de VVB en TAK moeten beseffen, dat ze in eigen rangen te veel van 1 soort groep hebben (N-VA en VB)! Dit is niet gezond, en daarom zal de Vlaamse beweging ook niet slagen in haar opdracht, België splitsen.
Wat wij proberen op lokaal vlak is een brug te slaan, en op een artistieke manier proberen mensen bewust maken. Dit doen de VVB veel te weinig!
Ik kan u nog een voorbeeld geven, in 2002 hebben wij een theaterwandeling georganiseerd. Dit was op en top professioneel. Heer werkten linkse waarschijnlijk ook Belgicistische groepen aan mee. Dankzij de aanpak van mensen als een Lieven Steenhoudt zijn ze er in geslaagd met die jongerenartiesten een project op poten te zetten, waardoor zij beginnen nadenken zijn. Nu merk ik dat ze uit eigen beweging hun medewerking komen verlenen. 1 daar van is zelfs lid geworden van de VVB.
Spijtig genoeg, komen elk jaar weer mensen met een truitje met 'België barst' de activiteiten verstoren! Zoals een Jan Deweerd, die zelf nooit geen klop uitsteekt, maar het toch nodig vind organisaties aan te vallen die oprecht bezig zijn met de Vlaamse zaak. Met de enige reden, dat de organisatie geen VB en ‘rechtse’ signatuur heeft.
|
Allee allee allee, komaan, aub seg.
Het is toch maar de normaalste zaak van de wereld dat er bij TAK en VVB voornamelijk VB- en N-VA-mensen zitten. Dit zijn de 2 enige politieke vertegenwoordigers van "Vlaanderen onafhankelijk" waar de VVB en TAk voor staan. Hypocriet zou het dus bijna zijn als er veel niet-VB-N-VA'ers waren. Je mag jezelf niet verloochenen.
En helemaal terecht dat er mensen komen naar aktiviteiten met "België Barst" op. Dit is dan ook het doel. Wat kan je daar nu op tegen hebben?
Weet je wat ik denk? Dat je vindt dat de Vlaamse Beweging moet groeien, maar ze is al immens, alleen veracht jij het VB-deel en nochtans hebben zij een zeer groot aandeel in dé VB.
Het ligt aan jezelf. En zolang je niet inziet dat N-VA en VB moeten samenwerken, tja, dan zijn we nog ver af van óns doel "Vlaanderen onafhankelijk".[/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 7 augustus 2005 om 15:12.
Reden: dubbel
|
|
|