Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2005, 16:58   #517
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Waar haalt u dat "direct" toch altijd? Ik wens gewoon de invoering van de democratie tout court.

Verder begrijp ik uw opmerking niet goed. Wat een democratisch stelsel aan Egidius zou kosten, is voor de aanhangers van een democratisch staatsbestel natuurlijk niet echt relevant. Voor hen is het belangrijk is dat het volk regeert.

Egidius
wel zeer simpel, we voeren een directe (volks) democratie in. Dien uw voorstel tersemming in. Wel na 2 seconden staat u met uw voorstel op straat omdat geen kat naar uw voorstel zal luisteren. tenminste als je niet tewerk gaat als partijen[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by giserke on 07-08-2005 at 17:58
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Waar haalt u dat "direct" toch altijd? Ik wens gewoon de invoering van de democratie tout court.

Verder begrijp ik uw opmerking niet goed. Wat een democratisch stelsel aan Egidius zou kosten, is voor de aanhangers van een democratisch staatsbestel natuurlijk niet echt relevant. Voor hen is het belangrijk is dat het volk regeert.

Egidius
wel zeer simpel, we voeren een directe (volks) democratie in. Dien uw voorstel tersemming in. Wel na 2 seconden staat u met uw voorstel op straat omdat geen kat naar uw voorstel zal luisteren. tenminste als je niet tewerk gaat als partijen[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Egidius
wel zeer simpel, we voeren een directe (volks) democratie in. Dien uw voorstel tersemming in. Wel na 2 seconden staat u met uw voorstel op straat omdat geen kat naar uw voorstel zal luisteren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 7 augustus 2005 om 16:58.
giserke is offline   Met citaat antwoorden