Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Waar haal je het?De believers verifieren ook de feiten en zij zijn al helemaal geen aanhanger van corporate fashist government.
Ik schrijf ook helemaal niet dat je aanhanger bent van corporate fashist government-ik schrijf dat je hun leugens liever gelooft dan wat echt gebeurt na een leven van indoctrinatie die je door hen is opgelegd.
Jouw houding maakt de discussie onmogelijk.Je legt me woorden in de mond en gaat dan in tegen wat ik niet gezegd heb. 
|
Firestone is de laatste die je in deze discussie kan beschuldige van een slechte discussiehouding.
De believers smijten met honderden "bewijzen" en als die worden ontkracht wat doen ze dan? Eens nadenken of ze wel juist bezig zijn? Nee hoor, dan komen ze met nog eens het dubbele van andere bewijzen, en als die ontkracht worden nog meer. Dan geeft de gemiddelde kritische mens het op, er zijn namelijk betere dingen te doen dan steeds opnieuw de zelfde zever te moeten ontkrachten.
En dan zeggen de believers : Ziet ge wel, niemand kan onze bewijzen ontkrachten! Doorslaggevende argumenten! Ge loopt weg van de discussie!
och ja...