Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2005, 09:09   #1036
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Nee Firestone niet weggaan!

Wat volgens mij hier een probleem is, is dat de 'believers' er van overtuigd zijn dat ze de hele sleutel tot de waarheid hebben gevonden, en dan er ook niet voor terug deinzen om sommige stellingen hier zomaar te posten met een air van 'als je een beetje verstand hebt ... moet je 't zelf nu toch ècht wel zien na al mijn tips' ... alsof ze 't zelf zelf hebben gevonden ... Ik veronderstel dat alle 'believers' de informatie die ze hier aanhalen hebben van het internet (en via dit medium ook aan documentaires en boeken hierover geraakt zijn). Internetsites die natuurlijk per definitie zijn opgesteld door (strong) 'believers', en als je éénmaal in iets gelooft zie je de wereld door deze bril, en daaraan ontkom je niet, het is een psychologische wet zeg maar ... de selffulfilling prophecy en het zoeken naar zelf-confirmerende evidentie doen hier hun werk.
Die zaken over bvb de FED komen op conspiracy sites omdat het complotten zijn.Ze zijn niet per sé ontdekt door conspiracy nuts.
Die links van Mad Dog(en ook spazzz) heeft geen enkele believer waarschijnlijk bekeken.Ze gaan ook nooit Money Masters bekijken......maar toch claimen dat ze weten dat de FED geen scam is...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden