Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Volgens U betalen die niet? 
|
Mijn internet toch niet en toch moet ik hun reclame zien. Beetje niet zo leuk feitelijk. a) ze willen hun reclame laten zien en b) je moet er zelf voor betalen?
Op tv net hetzelfde. Je kijkt een goed programma en baf daar zijn ze met hun waspoeder of ijskreem?
Zelfs op mijn fax sturen ze reclame voor de meest rare dingen. Mijn papier en mijn toners voor hun zever? Dikwijls stukken in de nacht en dan mag ik nog eens opstaan van dat gerinkel om te kijken wie wat aan het sturen is.
Laat hun betalen dat is eerlijker.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mambo on 08-08-2005 at 18:06
Reason:
--------------------------------
Citaat:
|
Mijn internet toch niet en toch moet ik hun reclame zien. Beetje niet zo leuk feitelijk. a) ze willen hun reclame laten zien en b) je moet er zelf voor betalen?
Op tv net hetzelfde. Je kijkt een goed programma en baf daar zijn ze met hun waspoeder of ijskreem?
Zelfs op mijn fax sturen ze reclame voor de meest rare dingen. Mijn papier en mijn toners voor hun zever? Dikwijls stukken in de nacht en dan mag ik nog eens opstaan van dat gerinkel om te kijken wie wat aan het sturen is.
Laat hun betalen dat is eerlijker.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Zelfs op mijn fax sturen ze reclame voor de meest rare dingen. Mijn papier en mijn toners voor hun zever?
Laat hun betalen dat is eerlijker.[/size] |
[/edit]