Da's dikke zever, als ge stoned zijt gaat ge zo'n dingen niet doen ... trouwens uit toxicologisch onderzoek kan inderdaad blijken dat hij cannabis gebruikt heft, maar dat kan ook van 3 dagen ervoor zijn of 14 dagen ervoor ... want het blijft toch in je lichaam ... het wil niet zeggen dat hij onder invloed van cannabis was om het moment van de feiten ...
trouwens, het zou me heel hard verbazen moest dat zijn ... van cannabis wordt je allerminst agressief ... het is gewoon anti-propaganda!
Dit weegt anders niet op tegen de duizenden ongevallen die er gebeurt zijn door chauffeurs onder invloed van alcohol en alcohol is nog steeds legaal, wat zeg ik, 't is de nationale drug!
nog een paar voorbeelden waarom je van cannabis absoluut niet agressief wordt:
Al ooit een agressieve rastafari gezien?
Al ooit een agressieve hippie gezien?
WIj weten wel beter, maar ik vind het gewoon jammer dat de VRT dat daar zo neerzet, veel mensen die niet weten van cannais hebben nu een heel verkeerd (onjuist) beeld gewoon omdat zij het daar zo forumleren, er zijn geen nuances, zoals ik al zei, 't kan goed zijn dat hij 3 dagen ervoor een pief had gesmoord ... trowuens "hoge waarden cannabis" cannabis zit niet in je bloed, cannabis is een plant ... nuances mannen! nuances! domme reporters! Dat maakt me kwaad omdat we machteloos zijn ...