Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2005, 07:03   #152
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Als VB'er kan ik dat laatste gewoon ontkennen. Trouwens, Beliën heeft dat niet gezegd. Wel heeft hij verklaard dat er onder het KIESPUBLIEK van het Vlaams Belang dergelijke mensen zitten. U gooit weer eens alles door elkaar.

Als er al over een onderwerp als de grenzen van Brussel blijkbaar meningsverschillen bestaan tussen de bubbels, mogen redelijkerwijze aannemen dat er ook over veel andere zaken in de staatsinrichting van België grote verschillen bestaan. Niet echt een teken van een solide onderbouw van de partij, als men al over dergelijke zaken het niet eens is.

Trouwens, ik wist niet dat de BUB ook federalisten onder zijn rangen telde. Nochtans verwerpt jullie "partij" het federalisme en wil men een onvoorwaardelijke terugkeer naar het unitarisme (in een eerdere discussie gisteren liep u trouwens nogal hoog op met dat unitarisme).
1. Hij heeft dat wel degelijk gezegd. Kijkt u maar eens even rond op Google (voer de naam Paul Beliën in). U zal een site tegenkomen waarop u het laatste debat kan terugvinden van Paul Beliën en Luc Van der Kelen in Antwerpen. Normaal gezien kan u het debat daar beluisteren.

2. Ik ben niet geheel gekant tegen unitarisme. Het lijkt me momenteel echter onrealistisch om dat op korte termijn te bereiken. Ik sluit niet uit dat het op lange termijn mogelijk is maar om dat bereiken moeten de communautaire discssies eindelijk op een volwassen manier behandeld worden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 11-08-2005 at 08:04
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Als VB'er kan ik dat laatste gewoon ontkennen. Trouwens, Beliën heeft dat niet gezegd. Wel heeft hij verklaard dat er onder het KIESPUBLIEK van het Vlaams Belang dergelijke mensen zitten. U gooit weer eens alles door elkaar.

Als er al over een onderwerp als de grenzen van Brussel blijkbaar meningsverschillen bestaan tussen de bubbels, mogen redelijkerwijze aannemen dat er ook over veel andere zaken in de staatsinrichting van België grote verschillen bestaan. Niet echt een teken van een solide onderbouw van de partij, als men al over dergelijke zaken het niet eens is.

Trouwens, ik wist niet dat de BUB ook federalisten onder zijn rangen telde. Nochtans verwerpt jullie "partij" het federalisme en wil men een onvoorwaardelijke terugkeer naar het unitarisme (in een eerdere discussie gisteren liep u trouwens nogal hoog op met dat unitarisme).
1. Hij heeft dat wel degelijk gezegd. Kijkt u maar eens even rond op Google (voer de naam Paul Beliën in). U zal een site tegenkomen waarop u het laatste debat kan terugvinden van Paul Beliën en Luc Van der Kelen in Antwerpen. Normaal gezien kan u het debat daar beluisteren.

2. Ik ben niet geheel gekant tegen unitarisme. Het lijkt me momenteel echter onrealistisch om dat op korte termijn te bereiken. Ik sluit niet uit dat het op lange termijn mogelijk is maar om dat bereiken moeten de communautaire discssies eindelijk op een volwassen manier behandeld worden.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

2. Ik heb niet geheel gekant tegen unitarisme. Het lijkt me momenteel echter onrealistisch om dat op korte termijn te bereiken. Ik sluit niet uit dat het op lange termijn mogelijk is maar om dat bereiken moeten de communautaire discssies eindelijk op een volwassen manier behandeld worden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 11 augustus 2005 om 07:04.
Kim is offline   Met citaat antwoorden