Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2005, 07:00   #90
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

@ Maddox,ik begrijp u hartstochtelijke passie en heb respect voor u kennis over de ruimtevaart,maar u struikelt over u eigen tong.

De mensheid is op het moment tot niet meer in staat tot wat ze nu realiseren.Het lanceren van ruimtetuigen kost een pak energie en geld die het milieu misschien ernstige schade toebrengen.

Ben je ook niet van inziens dat,als we onze planeet schoon willen houden, we onze hele manier van leven moeten herbezien?Ook de ruimtevaart gaat hier schade aan ondervinden,hoe u het ook draait of keert.

Laten we veronderstellen dat we de atmosfeer rond Mars zo kunnen krijgen dat we er kunnen leven,wat dan?Wat gaan we dan doen?Volgens mij behoort dit idee,terraforming,echt tot de fantasiewereld.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 12-08-2005 at 08:15
Reason:
--------------------------------

@ Maddox,ik begrijp u hartstochtelijke passie en heb respect voor u kennis over de ruimtevaart,maar u struikelt over u eigen tong.

De mensheid is op het moment tot niet meer in staat tot wat ze nu realiseren.Het lanceren van ruimtetuigen kost een pak energie en geld die het milieu misschien ernstige schade toebrengen.

Ben je ook niet van inziens dat,als we onze planeet schoon willen houden, we onze hele manier van leven moeten herbezien?Ook de ruimtevaart gaat hier schade aan ondervinden,hoe u het ook draait of keert.

Laten we veronderstellen dat we de atmosfeer rond Mars zo kunnen krijgen dat we er kunnen leven,wat dan?Wat gaan we dan doen?Volgens mij behoort dit idee,terraforming,echt tot de fantasiewereld.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 12-08-2005 at 08:02
Reason:

@ Maddox,ik begrijp u hartstochtelijke passie en heb repect voor u kennis over de ruimtevaart,maar u struikelt over u eigen tong.

Laten we veronderstellen dat we de atmosfeer rond Mars zo kunnen krijgen dat we er kunnen leven,wat dan?Wat gaan we dan doen?Volgens mij behoort dit idee,terraforming,echt tot de fantasiewereld.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

@ Maddox,ik begrijp u hartstochtelijke passie en heb repect voor u kennis over de ruimtevaart,maar u struikelt over u eigen tong.

Ben je ook niet van inziens dat,als we onze planeet schoon willen houden,dat we onze hele manier van leven moeten herbezien?Ook de ruimtevaart gaat hier schade aan ondervinden,hoe u het ook draait of keert.

[/edit]

Novalis

Laatst gewijzigd door Grellig : 12 augustus 2005 om 07:15.
Grellig is offline   Met citaat antwoorden