Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2005, 08:57   #22
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Mijn ervaring met onderbezetting is raar. Ik zit in een ploegje van 3 man, waar de normale bezetting 6 man zou moeten zijn. Ervaren techniekers zijn moeilijk te vinden blijkbaar.

Nu ,in het jaar dat we met deze onderbemanning te kampen hebben is er niemand van de 3 thuis geweest wegens ziekte. We zijn wel ziek geweest, maar ons team is zo samenhorend dat we nog liever dood vallen dan thuis te blijven wegens ongemakkelijk. We laten onze collega's niet in de steek.

Vakantie. Er is er maar 1 van de 3 die kinderen heeft, en die geven we voorrang. Simpel.

Bof, ziek worden voor vakantie. Da's ziek.
En Mitgard, , tja, jouw werkethiek is duidelijk. NUL is een te groot woord.

Dat is een goei team!
Blijkbaar en waarschijnlijk het gevolg dat je een goede baas hebt die de oude regels een beetje nieuw leven heeft ingebracht en waar de werknemers elkanders gelijken zijn zonder veel zever.
Zo moet dat zijn, bij mij ken ik ook geen onodige ziekte afwezigen. En wie dan eens echt ziek is daar zeuren wij niet over maar steken een tandje bij in zijn plaats.
Het hangt allemaal van het team af. ééntje er tussen die tegen de baas begint te stoken en het is vertrokken. En die één zal dat op al zijn werken doen wees maar zeker.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden