Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
He, Ambrorixje.
Nu snap ik je niet meer. Eerst moesten illegalen oprtotten en nu opeens iedereen.
Dat is toch een beetje raar.
Snap je?
Of moet ik het nog een keer uitleggen?
|
iedereen.. ?
dat heb ik niet gezegd hoor.
Illegalen zouden van mij part zo snel mogelijk weg moeten. Teveel is teveel, en als er dan nog eens vreemdelingen bijkomen die helemaal géen reden hebben om hier te zijn, dan moeten we ingrijpen.
Verder had ik het over de snel-belg-wet. Da's al iets delicater, want inderdaad, dikwijls gaat het over 'legale' vreemdelingen. Maar, wat is het verschil tussen een legaal en een illegaal als ze beiden van toeten of blazen weten in ons land, als ze zich in klein-turkije wanen, als ze eerder de imam dan de burgemeester gehoorzamen, etc etc.
Mij is het niet te doen om een 'blank europa' of dat soort onzin. Mij is het te doen om Vlaanderen, om de Lage Landen , een karakter te geven dat eigen is aan haar. en dat dus NIET geimporteerd is uit allerhande exotische bestemmingen. En geef toe: steden waar meer dan de helft van de jeugd vreemd is, daar kan dat karakter onmogelijk tot stand komen; ons volk gaat ten onder aan deze evolutie, misschien kan jou dat geen bal schelen, mij wel. Vandaar mijn bezorgdheid, en vandaar mijn bericht.