Zien jullie niet dat jullie politieke leiders eigenlijk gewoon dezelfden zijn? N-VA zit in kartel met CD&V, VB onderhandelt al maanden over postjes in Antwerpen...so what's the difference? Politiek in de hoogste graad gaat over postjes. Ik ben als N-VA'er kritisch tgo mijn eigen partij, maar als ik zie hoe naïef de meeste VB'ers hier hun heil zitten te verkondigen...arme stakkerds...[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jong N-VA'er on 13-08-2005 at 14:30
Reason:
--------------------------------
Zien jullie niet dat jullie politieke leiders eigenlijk gewoon dezelfden zijn? N-VA zit in kartel met CD&V, VB onderhandelt al maanden over postjes in Antwerpen...so what's the difference? Politiek in de hoogste graad gaat over postjes. Ik ben als N-VA'er kritisch tgo mijn eigen partij, maar als ik zie hoe naïef de meeste VB'ers hier hun heil zitten te verkondigen...arme stakkerds...[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Zien jullie niet dat jullie politieke leiders eigenlijk gewoon dezelfden zijn? VB zit in kartel met CD&V, VB onderhandelt al maanden over postjes in Antwerpen...so what's the difference? Politiek in de hoogste graad gaat over postjes. Ik ben als N-VA'er kritisch tgo mijn eigen partij, maar als ik zie hoe naïef de meeste VB'ers hier hun heil zitten te verkondigen...arme stakkerds...[/size] |
[/edit]